Klacht: Onbetrouwbaar

op 04 februari 2020 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Heb 56 jaar geleden een schuld compleet afgelost bij deze walgelijk “Instantie” bloedhonden. Sinds dien weigeren ze het dossier te sluiten en door te geven aan Vodafone, bij Vodafone staat de schuld namelijk nog steeds open, wat is er met de €3000 gebeurt die ik betaald heb aan GGN e. Sta nog steeds vermeld bij bkr en krijg geen reactie en of fatsoenlijk contact.
Kan nergens terecht de ene stuurt je terug naar de andere.

Dat ze zoals het hoort me dossier sluiten en melding maken bij Vodafone, wil schadevergoeding voor de 5 jaar dat onterecht in het systeem sta als wanbetaler, mijn goede naam is ondank de €3000 Die ik betaald heb niet rechtgezet.
Of wil me €3000 terug omdat ze het toch niet aan Vodafone hebben betaald maar zelf in eigen zak gestoken is.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 28 februari 2020 om 10:41 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht behandeld. Wij hebben uw zojuist een e-mail toegestuurd met een inhoudelijke reactie op uw klacht.

In verband met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN mastering credit

Heeft op 11 maart 2020 om 21:13 geantwoord

Stelletje leugenaars 2 week later is er nog niets ondernomen.

Wil me naam hersteld hebben! Of me geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door Weg met malafide mensen