Klacht: Onbeschoftheid.

op 12 juli 2016 over Kiosk in de categorie Supermarkten

Beste medewerkers van klacht.nl,

Vandaag na een lange werkdag op het stadskantoor, had ik even zin om wat lekkers te halen bij Kiosk wat gelocaliseerd is op het NS station in Hengelo. Eenmaal bij binnenkomst merkte ik een jongedame op die al overdreven mijn kant op keek meerdere malen, waar ik nog niet over oordeelde natuurlijk. Maar tijdens het zoeken van welke snack ik graag wilde nemen, was ik natuurlijk eerst even goed aan het kijken wat er lekker uit zag. Ik raakte een aantal snacks aan. ( 3 stuks), het was niet knijpen maar puur een lichte aanraking om te voelen of ze vers waren. (Croissants/koekjes) ik koos het koekje en op het moment dat ik nog verder aan het kijken was, zei de medewerkster op een zeer geirriteerde luide en afsnauwende toon letterlijk: “Niet zo knijpen”! Met debkin.omhoog en de ogen de andere kant op geeicht. Ik dacht dat ik het niet goed had gehoord en zei: pardon? medewerkster herhaalde het weer en klonk verre weg van vriendelijk, wat ik mij zeer persoonlijk aantrok. Ik gaf meteen aan dat de manier op hoe ze dat zei wel vriendelijker kon. Ze reageerde boos en gaf aan dat ik gewoon niet zo moest knijpen, ik reageerde geschrokken en zei dat ik helemaal niet heb geknepen en vond dat ze niet op deze manier oordelend en wel het op zo een groffe toon moest zeggen, want dan heb ik ook geen zin meer om iets bij haar te kopen. Ze gaf niet graag toe dat ze haar manier van aanspreken moest aanpassen en zei uiteindelijk net toen ik wou vertrekken sorry dan voor hoe ik het zei. Ik hoopte dat ze het meende, en zei meteen dat ik het dan oke vindt dat ze zich verontschuldigde. Even later zei ze op een groffe toon weer dat ze mij heeft zien knijpen en dat zij dat niet vind kunnen. Alsnog een aanvallende houding tegenover mij gehad en ik heb het maar afgeslotwn met een fijne dag. Ik ben hierdoor enorm door aangeslagen, vind het niet kunnen dat een Kiosk medewerker de klant op zo een manier behandeld. Ik hoop dat hier iets mee gedaan wordt, want ik ben meestal vriendelijke Kiosk medewerkers gewend.

Sabria Larouach.

Ik zou het absoluut niet verkeerd vinden mocht een kiosk medewerker mij willen vragen om niet in de snacks te knijpen. maar dan verwacht ik of elk mens dat het wel op zo een vriendelijk mogelijke manier gebeurd. En dan ook dat iemand het niet meteen op een oordelende manier vraagt, dus er meteen van uitgaan dat ik iets daadwerkelijk heb gedaan, zonder eerst goed te kijken.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiosk

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiosk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabria