Klacht: onbeschofte verkoper

op 13 september 2018 over Big Bazar in de categorie Huishoudelijke winkels

kraamnummer 25628

we kochten een telefoon en horloge,bij thuiskomst deed de telefoon het niet (batterijen waren stuk)en het horloge viel uit elkaar thuis(en dit is niet overdreven).
wij de volgende zaterdag terug,hij was erg onvriendelijk en zei ,ja de telefoon moest nieuwe batterijen(bij een nieuwe telefoon)en dat horloge was niet zo(dus wij zouden het zelf wel hebben gedaan).het bandje viel er aan beide kante af,de pin viel er af en de secondewijzer was eraf.
we wilden ons geld terug ,maar dat mocht niet ,zei hij.”ga maar vragen op kantoor ”” maar als je een klacht gaat indienen ,krijg je helemaal niets meer van me,ook geen nieuw horloge”we moesten overal bijbetalen,maar wat hij heeft is allemaal troep.
uiteindelijk hebben we maar een goedkoop ”kermishorloge ”genomen,wat niets waard is,maar je moet toch wat.
en hij waarschuwde nog eens om geen klacht in te dienen.
deze man is niet eerlijk,doe er a.u.b. iets aan.
het ergste vonden we nog dat hij dreigde met ”als je een klacht indiend dan mag je niets ruilen,terwijl we er toch gewoon voor betaald hebben.
het is echt troep wat hij verkoopt.

deze man moet hier weg

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Big Bazar over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Big Bazar in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door tiineke