Klacht: Onbeschofte, ongeïnteresseerde klantenservice medewerkers

op 11 mei 2016 over ASOGEM in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Begin maart 2016, heb ik bij de mediamarkt een Beko gasfornuis aangeschaft. In week 2 van maart, pakte ik de gasfornuis uit om er vervolgens achter te komen dat de knop van de oven kapot is.. Kan gebeuren, geen probleem. Gelijk nadat ik het probleem geconstateerd heb bel ik de klantenservice van Asogem zodat er een monteur langs kom komen. Die zou dezelfde week op een vrijdag komen. Maar op vrijdag zelf kreeg ik een SMS dat de monteur ziek was en niet kon komen. Heel vervelend voor mij, maar dat kan natuurlijk ook gewoon gebeuren. Wat wel vervelend is, is dat ik na die gecancelde afspraak niets meer van Asogem of een monteur vernomen heb. Ik kon er vervolgens zelf achterna bellen een paar keer, om vervolgens midden in mijn uitleg afgekapt te worden, en heel ongeïnteresseerd, geïrriteerd en zuchtend gevraagd te worden naar mijn gegevens, voor ik weer antwoord kon geven weer afgekapt te worden, mij een nummer van de zogenaamd dichtsbijzijnde monteur te krijgen zodat ik het zelf maar weer uit kon gaan zoeken. Maandag 9 mei jl. belde ik weer terug en helaas weet ik zijn naam niet meer maar deze meneer van de technische dienst was zo onbeschoft, hij gaf aan dat het niet veel uitmaakte wat ik hem ging vertellen, hij mij toch wel doorverbind met iemand anders. Ik stond ervan te kijken dat medewerkers van een zogenaamde klantenservice werken waar klantencontact niet meer dan normaal is, op deze manier met klanten om mogen en kunnen gaan. Ik heb al wat merer klachten gelezen over onbeschofte klantenservicemedewerkers van Asogem. Achja het woord Aso zit misschien niet voor niets in de bedrijfsnaam. Tot de dag van vandaag (11 mei) heb ik helaas nog steeds mijn oven niet kunnen gebruiken.

Als er iets van excuses vanuit Asogem komt, voor het absoluut onbeschofte gedrag.
En wanneer de knop van mijn Beko gasfornuis EINDELIJK word gemaakt.
Veel vraag ik niet!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOGEM

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOGEM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brooklynn8813