Klacht: Onbeschofte monteur , voelde me crimineel

op 29 september 2017 over Carglass in de categorie Garagebedrijven

Ik heb na een schade aan mijn achterruit in juli 2017 deze ruit door carglass laten vervangen. Vandaag 29 september spat mijn achterruit in 1000 stukjes uit elkaar nadat ik de ruitverwarming aangezet heb.
Ik vraag carglass om opheldering en aanspraak garantie maar een arrogante monteur ter plaatse behandeld mij alsof ik fraudeleus ben en misbruik wil maken van de situatie, hij beweert dat het mijn eigen schuld is en dat de ruit nooit zomaar kapot kan springen, ik voelde mij als een dief behandeld.
Toen ik aangaf dat ik de toon van zijn woordkeuze niet prettig vond en dat ik het raar vind dat ik zo weggezet wordt als een crimineel wenste de monteur niet meer te praten met mij en weigerde hij mij te helpen. Schaamteloos moest ik met een kapotte achterruit op zoek naar een andere ruitenschade bedrijf , die ik heb gevonden en waar ik prima te woord ben gestaan en mij voor slechts 12 euro uit de brand hebben geholpen.

Carglass wilde mij voor een plexi nood ruit 140 euro laten betalen !!! Schande
Zowel service als emphatie en klantgevoel een aanfluiting

Ruit herstellen volgens garantie.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carglass over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Carglass in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carglass een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carglass

Heeft op 29 september 2017 om 14:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jwdoreleijers