Klacht: Onbeschofte caissière

op 06 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik was net bij de action in het centrum van Rotterdam en de caissière beweerde dat ik niet kon betalen met een briefje van 100. Maar aangezien ik dit vaker die bij de action en nergens staat aangegeven dat dit niet mag vroeg ik haar de manager erbij te roepen.

De manager nam mijn geld zonder tegen spreken aan maar de caissière bleef met mij in discussie gaan erover. Ik ben naar het plaatje gelopen waarop stond dat er alleen geen briefjes van 200 en 500 worden aangenomen en maakte hier een foto van om vervolgens aan de brutale caissière te tonen.

Niet alleen bleef ze met een attitude mij te woord staan ondanks ik mijn gelijk heb aan getoond ook zei ze dat ik moest ‘oprotten’!

Ik heb de manager gevraagd een schriftelijk rapport hiervan te maken omdat ik zwaar ben beledigd en niet netjes ben geholpen als klant.

Morgen ga ik weer terug naar de action en wil de waarschuwing op papier zien en als ze dit niet kan aantonen zal ik er zeker werk van maken dat ik op z’n minst een excuus van de caissière of van action namens die caissière krijg want klant is koning en ik ben een volwassen vrouw van 30 jaar oud! Ik laat me niet zo aanspreken door een meid van 20.

En ik zit het sterk te overwegen om dit in mijn vlog te bespreken maar ik wacht het resultaat van morgen af mocht het zo zijn dat er helemaal niets is gedaan aan het gedrag van de caissière gaat ik dit zeker wel bespreken en zal ik persoonlijk action ook boycotten.

Ik had namelijk niet het gevoel dat die manager mijn klacht serieus nam!

Ik wil een excuus van die caissière!!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

10 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindsey_moneee