Klacht: onbeschofte afhandeling

op 19 januari 2014 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kleding besteld, maar retour gestuurd vanwege verkeerde maat
weg gebracht op door sans-online aangewezen inleverpunt.

vervolgens pakket verdwenen , klantenservice doet helemaal niets!!

al bijna een jaar En mijn kleding kijt En mij geld kwijt..

makkelijk verdienen voor sans-online!!

reageren niet op mail ,lossen niets op en storeten geen geld terug!!

Gewenste Oplossing:

aankoopbedrag retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 22 januari 2014 om 08:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht staat gemeld bij Lindorff, echter is bij Lindorff geen vordering bekend van deze klager. Sans Online is geen opdrachtgever van Lindorff. Wij adviseren klager de klacht opnieuw te melden onder de juiste categorie.

Alle klachten die gemeld zijn door olafvanderpijl