Klacht: Onbeschoft personeel fietsenstalling schrijverstraat

op 23 februari 2018 over Gemeente Almere in de categorie Overheid

Vrijdag middag 23 februari ben ik onbeschoft behandeld door een medewerker van de fietsenstalling in de Schrijverstraat.Eerst gaat hij tegen een vriendin van mij tekeer en toen ik een normale vraag stelde of ze het bonnetje van het stuur ter controle eraf halen zij hij op zulke domme vragen geef ik geen antwoord ,nou sorry hoor maar zo wil ik absoluut niet behandeld worden .Het vervelende van alles is dat er een maand geleden een electrische fiets van mijn gestolen is uit het fietsenrek achter M&S mode.Nu wil ik hem stallen in een bewaakte fietsenstalling en krijg ik zoiets ,volgende keer totaal geen zin om deze man weer tegen te komen .Hopelijk kunnen jullie hier iets mee .Hij wilde zijn naam niet geven maar hij werkte 23 februari rond de klok van 17.00 .Ik hoop dat jullie met deze klacht iets kunnen doen .Met vriendelijke groet L van Vugt

Ik zou het erg fijn vinden dat zulke mensen die zich totaal niet weten te gedragen tegenover andere mensen geen openbare functies uitoefenen .Ik kom gewoon mijn fiets parkeren en geen ruzie te krijgen met een medewerker van de fietsenstalling .

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Almere

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Almere nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door spooky1960