Klacht: Onbeschoft, klantonvriendelijk, aanspraken niet nakomen

op 11 juli 2017 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Vloer bij roobol gekocht. 5000,-. 3x beschuldigd vh niet op tijd betalen vd vloer (op een onbeschofte manier) terwijl er wel betaald was en ze zelf een nieuw systeem met nieuwe ordernummers hebben, waardoor het fout gaat. Na enorm onbeschoft behandeld te zijn door het hoofdkantoor is de vloer geleverd. Dit was de verkeerde. Er werd geen excuses aangeboden en er werd niet naar oplossingen gezocht. Er werd doodleuk gezegd: dan plaatsen we deze gewoon en krijg je wek korting. Totaal andere vloer, veel goedkoper. Na aangegeven te hebben toch echt de eigen uitgezochte vloer te willen werd ik enorm onbeschoft behandeld door 2 meneren vh hoofdkantoor. Ik werd voor vanalles uitgemaakt. Nog steeds geen excuses en niet mee willen denken. Uiteindelijk geeist dat de goede vloer gebracht zou worden en is dit met veel zuchten gebeurd. Vervolgens was beloofd dat de vloer in 1 dag gelegd zou worden. Ze zouden misschien wel de plinten op een andere dag moeten doen. Dat zou prima geweest zijn. De dag dat de vloer gelegd zou worden kwamen de stoffeerders pas om 13.00 uur waardoor maar de halve vloer gelegd werd. De stoffeerders moesten op t laatste moment toch eerst nog een andere vloer leggen. Weer gebeld naar hoofdkantoor, weer enorm onbeschoft behandeld. Zij vonden dat ze wel 2 dagen hadden. Terwijl dat in de winkel niet de afspraak was en ook de dag ervoor en de dag zelf dat ik nog gebeld heb werd me gewoon beloofd 1 dag. Later was ik ineens de leugenaar. Stoffeerders waren fantastisch, dachten met me mee en waren vriendelijk. Worden enorm uitgebuit door roobol. Achteraf hadden ze een pak minder nodig dan gedacht. Ik had al betaald dus zou t wel terug gestort krijgen. Nu 2 weken later nog geen geld terug gehad en kunnen ze t allemaal niet meer terug vinden. Dus onbeschoft behandeld, fout geleverd en geld gestolen. Bedankt, maar ik kom er nooit meer en zal iedereen afraden er naartoe te fssn.

Als ze me t geld van t pak dat ik teveel betaald heb terugbetalen. En persoonlijk hun excuses aanbieden of met een tegemoetkoming komen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 19 oktober 2017 om 09:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolevanginneke