Klacht: onbeschoft gedrag van personeel en zeer niet oplossing gericht

op 23 augustus 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Ik heb gebeld namens mijn schoonouders die meerdere keren met hun gepraat heeft en ze geen gewenste oplossing geven en zelf liegen over het feit dat als ze de kosten van het dagblad betaalde ze van alles af zouden zijn .Als ik met hun praat en wat vragen heb krijg ik het ingestuurde praatje als ik daarna terug kom op mijn vragen wordt meneer boos en praat meerdere malen door mij hen en maakt het dan persoonlijk als ik aan meneer vraag of ik met iemand mag praten die het niet persoonlijk maakt weigert hij dit in eerste en daarna doet hij net of hij het door verbindt .Dit gebeurde op 23-8-2016 om 16:15 .Als ik daarna bel .Krijg ik mevrouw Daniels die kan ook geen antwoordt op mijn vraag geven waarom er geen brief is gestuurd .Daarna probeert mevrouw me woorden in de mond te leggen als ik daarna over het eerdere voorval wil praten weigert mevrouw dit en verschuilt zich er achter dat ze geen namen hoeft te noemen .Ik ben er achter gekomen dat de werkwijze van dit bedrijf bestaat uit afbluffen en stem verheffen en liegen en je niet laten uit praten .

als ze bewijzen dat ze netje hun klachten kunnen oplossen en als je vraagt om bewijs dat ze dat dan ook kunnen over maken .Mocht dit niet het geval zijn ze hun fout goed maken en de verhoging van 40 euro uit eigen vermogen betalen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 12 september 2016 om 11:52 geantwoord