Klacht: Onbeschoft bedrijf

Vorig jaar februari een cadeaubon gekregen van dit bedrijf, graag naar de Spa willen gaan echter door de afstand niet van gekomen. Ik probeer in te loggen voor het saldo, kaart verlopen ivm datum. Ik bel de klantenservice en krijg een ontzettend brutale meid die mij het bloed onder de nagels vandaan haalt. Door mij heen praten, “het is asociaal dat u het cadeau binnen een jaar nog niet heeft besteed”, eigen verantwoordelijkheid etc. Mijn punt is dat de datum nergens staat, die moet je online gaan zoeken. Dit bedrijf vind het leuk om mensen op te lichten, i.p.v een beetje tegenmoedkoming wordt je ook nog belachelijk gemaakt. Nooit zal ik dit meer aanraden aan vriendenfamilie!

Ik ben tevreden wanneer dit bedrijf mij een tegenmoedkoming kan bieden van 20 euro. Dit is echter ook het bedrag wat ik nog van hen te goed heb.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beauty en Parfum cadeau

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beauty en Parfum cadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yfleuren