Klacht: Onbeschoft afgehandeld

op 31 juli 2017 over CED in de categorie Schadevaststelling en -onderzoek

Wij zijn 27 6 2017 slachtoffer geworden van een inbraak in Zuidplein Rotterdam,politie gebeld die komt niet…. verzekering gebeld en auto opgehaald door berger…. niet mee te rijden na lostrekken middenconsole om radio mee te stelen… vastgesteld door berger… taxi via verzekering naar huis… deur hersteld…. scherm console vernieuwd en de rest van de schade is voor ons omdat de expertise zegt dat het niet mág wat de verzekering heeft gedaan om de auto te verzekeren… interne afschuifsystemen want niemand houd ons op de hoogte en als we bellen hangen de werknemers (Roos van der linden in Roosendaal ) onbeschoft de telefoon op… mijn vrouw is invalide en wordt behandeld in ziekenhuis geregeld…. invalide parkeerplaats en zo zonder auto worden gezet door een gerenommeerd bedrijf??????de mensen die ons moeten helpen omdat we polissen betalen voor niks geen service en een uitzonderlijk onbeschoft gedrag en de schade is er nog steeds.. geen vertrouwen meer in de Meeus Verzekering maatschappij en ced expert huub Oostdam laat een persoonlijke mening hoger staan dan gedegen onderzoek en handelt naar mening ipv gedegen onderzoek…. witte boorden criminaliteit waar iedereen elkaar indekt en een invalide vrouw is het slachtoffer!!!! 06 52381980 is het telefoonnummer van mijn vrouw voor inlichtingen… wij hopen dat de klacht serieus genomen wordt en opgelost wordt… mvg en in wanhoop afwachtend van uw antwoord Ruud en Suus de Breij

Als er iemand naar mijn vrouw luistert en de klacht oplost want de auto waren de benen voor mijn vrouw

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CED over deze klacht.

Bericht van Meeus

2 maanden geleden - geachte mevrouw de breij, Zoals telefonisch besproken wachten we het verdere onderzoek van uw schademelding even af. Meeùs heeft uw klacht in behandeling genomen conform onze klachtprocedure.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud de Breij