Klacht: Onbeschoft

op 31 augustus 2018 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik ben werkelijk nog nooit zo behandeld aan de telefoon er word totaal niet naar je geluisterd
Betaal elke maamd netjes 1 maand kon het even niet prima zetten we in de pc dat volgende maand weer veder word gedaan
Krijg je een brief dat je regeli g stop word gezet dan ga je bellen dan word je door een chagrijn geholpen maar dan ook echt een chagrijnige die je eigenlijk gewoon niet te woord wil staan aan de tel
En die eist per direct een bedrag zo noet dan kun je het bekijken dat je ook nog voor de gehele maamd moet eten en kinderen hebt dat niet die chagrijn niet
Noi6dan boeit.mijn het ook niet meer en dan krijg je ook niet meer beetje begrip is toch wel zo netjes
Kom maar eens eerst met bewijzen dan dat er ook werkelijk iets open staan met een handtekening van ons erop
Want bij nader onderzoek blijkt dat er nogal niet te vertrouwen is

Als er bewijs wordt geleverd met een handtekeing van mijn of mijn vrouw

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EDR Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EDR Incasso

Heeft op 15 januari 2019 om 10:27 geantwoord

Klager heeft aangegeven een gesprek met ons kantoor als onprettig te hebben ervaren. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze medewerkers worden getraind om een maatschappelijk verantwoorde incassoprocedure na te streven middels een correcte behandeling van debiteuren op basis van algemeen aanvaarde beginselen van zorgvuldigheid en deskundigheid. Dit incident is besproken met de betreffende medewerker. Ook hebben we op verzoek de openstaande facturen aan klager toegestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Eddyentina