Klacht: Onbeschifte charijnige monteur , en vertrouwde hem niet qua afrekenen

op 25 april 2017 over ASOGEM in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Wij hadden de vaatwasser kapot ..deed het niet meer .naar de mediamarkt geweest en nummer dus gekregen van ÄSOGEM voor afspr monteur .de naam heeft deze monteur die vandaag bij ons was wel eer aan zeg .wat een onbeschofte aso monteur.het begon gelijk al toen ie nog niet eens binnen was, ik had deur open gedaan ik zei goedemiddag ..geen reactie niks ..ik nog een keer goedemiddag nog geen reactie ..tot 3x ovrr toe he en niks loopt zo door naar keuken geen fatsoen om mn zoontje van 4 ef hoi terug te zeggen .heel vaag en chaggi kijkt ie naar keuken naar de vaatwasser ..hij pakt hem lomp vast zet hem op zn zij en gaat zo beginnen zonder nog iets te zeggen .ineens komt dr geluid uit die monteur ..ging over de bon .ik ok heb ik wel .mail de bij vd bon .was niet ok stond geen datum eyc vd aankoop ..dus ik mediamarkt bellen .de datum etc doorgekregen .nou uit eindelijk zegt ie ..u nog garantie ..ik ok mooi ..ineens kijkt ie nog eens nee u moet 86 e betalen geen garantie ..mm ok ..dan betaal ik ..kunt u me rekening sturen? Nee zegt ie heel bot contant! Ik uuh ok dus ik pak geld 100e ..zegt ie ik heb geen geld om terug te geven ..ook weer op een chaggi botte manier.ik uuh ok ..en ik zeg heeft u helemaal niks bij u ? Nee zegt ie .ik zei das lekker handig ..als monteur moet je toch beetje geld op zak hebben om dus mensen ..nou weer heel bot antw terug van de monteur .ik zei en nu ? Pinnen …je hebt toch wel een bankpas ..zegt ie ..ik zei ..nee die heb ik niet die heeft mij vriend bij zich vd zaak ..ik heb contact geld genoeg om te betalen .maar hij kon niks .nou sta je daar dan he ..een monteur die bij je komt en heeft geen eens wisselgeld wat zeg ik geen enkele cent bij zich …..boe shit ..elke chauffeur monteur die lang op de weg zit heeft wel geld bij zich ..al is het maar om drinken of what ever te halen .maar ok .dus ik mn vriend bellen ..die aan werk was ..mn schoonvader kwam wel ef ..omdat dus die monteur dus zo raar deed en ook omdat ie moeilijk deed over de bon ..maar schoonvader ef vlug ook van zn werk weg ..dus hij bij mij aangekomen ..had hij het ook al door en gezien .ik zei deze monteur heeft geen geld en kan dus niks ..ik heb 100 e ..want kost 86e …voor ef 5 min werk …en aan rekening opsturen doet ie niet etc ja kon wel maar 25e administratiekosten ..25 e ha je leest het goed ..ik WTF 25e ..ik zei ..zegt ie tegen mij die monteur ..gaat hij toch pinnen ..daar bedoelde hij mn schoonvader mee ..onbescjofte monteur ! Mn schoonvader had alles op werk dus ook geen geld op dat moment ..omdat jij geen geld bij je hebt ..moet ik dus per rekening betalen ok ..maar dat er dan 25e administratiekosten in rekening worden genomen is natuurlijk belachelijk ..omdat de monteur dus geen geld bij zich had was ik genoodzaakt om per rekening te laten doen en dus nog extra boven die 86e nog eens 25e eroverheen voor de administratiekosten duuuu..das toch belachelijk !! Ik vertrouwde het niet en nog steeds niet ..pluis het nog wel uit maar hij echt het idee dat hij niet werkte met de betaling zoals het hoort en al helemaal niet als een nette vriendelijke meelevende monteur ..want dat was hij totaal niet .heb hem daar ook ef duidelijk wat van gezegd en laten weten .maar kreeg ik ook ef naar mn hoofd gegooid ..op een toon en groffe bek ..jij moet de kleine letterstjes lezen etc etc ..ik was echt perpelex watvmij overkwam van alles …niet normaal en zooo onbeschoft en chagarijnig ..deze stuk chagarijn verdiend echt ontslag dit kan echt niet door de beugel en normaal krijgt iedereen koffie etc bij mij ..hij niet .heb hem de deur gewezen ..deur niet eens open gedaan voor hem om dr uit te gaan.hij weg gegaan ..maar deur open laten he .we zijn hier nog niet klaar mee .maken dr werk van .voor dat bedrag bij elkaar kan ik jij bijna een nieuwe vaatwasser kopen .van begin tot end alles schande onbeschoft asociaal niet manier hoe het hoort etc dat hij nog werk heeft .dit kan echt niet .

Totaal niet tevreden nog erger dan dat zelfs

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOGEM

Reactie van de melder van de klacht Super mega ontevreden klant

6 maanden geleden - Dr kwam echt alleen maar ombeschofte dingen uit zn mond ..als ie die open had .sta dr nog steeds versteld van en ben dr nog zo pissig van . Hoop echt dat hij keer betrapt word En dat deze onslagen word want deze wil je toch niet in je bedrijf . Hij heeft dus ook een verkeerde persoon voor zich gehad die dit niet pikt en werk van maak en goed ook Maar hoop dat hij gepakt word met zijn manier van dien etc . Wij maken dr werk van en zoeken het ook tot de puntjes uit . 25e administratiekosten !

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOGEM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Super mega ontevreden klant