Klacht: Onbereikbaarheid Corona Booster lijn

frans van Oostrum op 18 december 2021 over GGD in de categorie Zorginstellingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een wek probeer ik een afspraak te maken over een booster tegen corona.
OP wel tijdstip ik ook bel ik krijg voortdurend een bandje dat het erg druk is en dat ik op een ander tijdstip moet terug bellen.
Als ik met opzet 1 minuut voor de openstelling bel krijg ik te horen horen dat het telefoonnummer niet te bereiken is.
Als ik vervolgens met opzet 1 minuut over 8.00 uur bel, krijg ik het al eerder genoemde bandje.
Ik heb de stellige overtuiging dat om 8.00 uur het bandje wordt aangezet en vervolgens de hele dag aanstaat.
Het is voor mij ONMOGELIJK een afspraak voor een booster tegen
corona 19 te maken.
Ook heb ik geen bericht gehad, over mijn geboortejaar 1954.

De klacht neerleggen bij de GGD midden Nederland is niet mogelijk.

Gewenste Oplossing:

Als er contact kan worden gelegd met de GGD en ik mijn booster vaccinatie kan afspreken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GGD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door frans van Oostrum