Klacht: Onbereikbaar na aankoop

op 22 juli 2017 over opvoeren.nl in de categorie Internetshops - Motoronderdelen

Ik heb op 4 juli 2017 een uitlaat bestelt, deze betreft een Turbokit uitlaat voor Piaggio Zip met Carbon tip. Tot de dag van vandaag ( 22 juli) heb ik niks gekregen. Ik heb dan maar contact op proberen te nemen maar wegens ‘omstandigheden’ kunnen ze geen telefoontjes opnemen en emailtjes beantwoorden. Dit betekend dus dat ze volledig onbereikbaar zijn. Na wat research ben ik te weten gekomen dat de eigenaar omgekomen is waar ik ook alle respect voor heb. Maar ik maak me ook erg zorgen om mijn 200+ euro dat ik heel erg graag terug zou willen na bijna 3 weken overbodig wachten.

Als ik mijn geld terugkrijg EN als de website terug online komt met een duidelijke planning en verklaring waarom zoveel mensen op hun bestellingen moeten wachten.( dit was wellicht ook niet een eenmansbedrijf dus een medewerker had zelf ook wel verantwoordelijk kunnen nemen. )

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over opvoeren.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over opvoeren.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door opvoeren.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ilariio