Klacht: onbereikbaar

Peet1952 op 23 februari 2021 over Etsy in de categorie Internetshops - Hobby en Verzamelen

Bij het kopen van wat sieraden moest ik de verloop datum van mijn credit card invullen. Automatisch klikte ik op het bovenste cijfer, maar dat was een 1. die krijg ik onmogelijk meer hersteld, ING van de creditcard gebeld, die kunnen niets doen. Klantenservice gebeld, eerst chat box toen persoon, die kunnen niks doen. Etsy zelf blijft onbereikbaar, laat staan dat ze die 1 weghalen, want bij elke volgende bestelling loop ik daar weer op vast. De datum op de kaart moet zijn 03/ en niet 13/
Zo wil ik niks meer via Etsy kopen, want met mijn credit card is de aankoop tijdens verzending verzekerd, met ideal (waar ik het mee heb opgelost) niet.

Als ze die 1 van mijn vervaldatum weg halen, zodat ik mijn credit card weer kan gebruiken, en als ze hun rijtje getallen beginnen met een 0

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etsy

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etsy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peet1952