Klacht: Onbereikbaar

op 13 maart 2020 over Gate1.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer Gate1 op alle mogelijke manier te bereiken om mijn vlucht om te boeken aangezien onze vlucht al binnen 5 dagen is naar NYC. Zelf jullie noodnummer doet het niet en nergens wordt op gereageerd. Hoe moeten we in godsnaam onze vlucht omboeken?? En wanneer krijgen we eindelijk een reactie? Echt schandalig van jullie Gate1! Ik laat het er zeker niet bij zitten en raad iedereen af ooit hier te boeken. Slechtste service ooit!!

Gewenste Oplossing:

Als mijn vlucht wordt ongeboekt en ik eindelijk gehoord en geholpen wordt door Gate1

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gate1.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gate1.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yael Isabelle M