Klacht: Onbereikbaar

op 06 juli 2017 over De Wit Schijndel in de categorie Camping & Outdoor

Verkeerd product ontvangen, gebeld zou geld terugkrijgen. Te weinig ontvangen en inmiddels al 2 weken ah mailen en bellen. Mails (ca8) worden nier beantwoord en telefonisch in gesprek of na 29min neergelegd

Terugbellen en oplossen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Wit Schijndel over deze klacht.

Bericht van De Wit Schijndel

1 maand geleden - We zijn ons bewust van de slechte bereikbaarheid Ralf. Onze excuses daarvoor. We doen er alles aan om dit te verbeteren maar het is simpelweg extreem druk nu. Wij hebben contact opgenomen met de klantenservice. Zij zullen contact met je opnemen.

Reactie van de melder van de klacht Ralfr

1 maand geleden - Ik snap ook wel dat het druk is en het soms iets langer duurt maar 2 weken niet reageren op mail is uiteraard buitengewoon triest. Jullie weten dat er een piek is waarom zorgen jullie dan niet voor extra inzet!

Bericht van De Wit Schijndel

1 maand geleden - We zorgen voor extra inzet maar het succes van onze webshop is dit jaar zo onverwacht groot dat we deze piek niet hebben kunnen opvangen de afgelopen weken.

Reactie van de melder van de klacht Ralfr

1 maand geleden - Ik vind het dan wel typisch dat jullie op een site als dit, wel binnen enkele uren reageren

Reactie van de melder van de klacht Ralfr

1 maand geleden - Inmiddels zijn we weer 4 dagen verder en heeft de wit nog steeds niet gereageerd!

Alle klachten die gemeld zijn door Ralfr