Klacht: ONBEREIKBAAR

op 29 augustus 2016 over Rayanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij viegen al 10 jaar met rayanair van maastricht naar alicante
nooit problemen gehad
Maar dit jaar is mijn schoonvader overleden 1 dag na de vertrekdatum
Wij waren al online ingecheckt daardoor kon ik geen restetutie aanvragen
de website van de aanvraag annulerings kosten nota is uit de lucht emailen gaat niet en de telefoon word niet opgenomen

Gewenste Oplossing:

ALS IK DE ANNULERINGS KOSTEN NOTA HEB ONTVANGEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rayanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rayanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hveen7