Klacht: Onbeleefde medewerkers aan de telefoon

op 26 mei 2021 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik heb vandaag rond 11:30 gebeld en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een mevrouw Koster/coster aan de lijn. Ik heb op een vriendelijke toon meerdere vragen gesteld over mijn lopende dossier en ik ben tijdens de vragen stelling meerdere malen onderbroken, toen ik mevrouw daarop aansprak gaf ze aan dat ze mijn vragen probeerde te beantwoorden en ik gaf daarop aan dat ze me daarvoor niet hoefde te onderbreken. Daarna ging het gesprek verder waarna ze me nog een paar keer onderbrak en ik haar weer onderbrak om mijn punt te maken. Mevrouw was heel erg belerend en luisterde niet naar de vragen. Vervolgens gaf ik bij mevrouw aan dat dit gesprek volgens mij werd opgenomen waarbij ze me weer onderbrak om de opmerking FIJN te maken, ik zei sorry? Toen zij ze dat ik volgens de wet het gesprek zonder haar toestemming niet mocht opnemen. Ik wees mevrouw erop dat ik het gesprek niet opnam maar de GGN zelf. Mevr werd heel bot en ik kin het gesprek niet niet netjes afronden

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ik op een fatsoenlijke manier te woord wordt gestaan en ik het gevoel heb dat er naar mij wordt geluisterd. Mensen nemen contact op om de schulden op te lossen en niet om afgekat te worden door iemand die 2 minuten naar het dossier heeft gekeken en daar al een mening over heeft

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 27 mei 2021 om 18:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar onze e-mail die wij naar u verzonden hebben op 27 mei 2021.

In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
GGN

Alle klachten die gemeld zijn door Eczen