Klacht: Onbekende vordering

op 11 juli 2017 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Reeds meerdere jaren wordt ik getroffen door de gevolgen van online identiteitsfraude. Talloze vorderingen die mij volslagen onbekend waren probeerde men op mij te verhalen.
de meeste incassanten zijn inmiddels overtuigd van mijn onschuld en seponeerden hun vorderingen.
edr blijft echter dreigen met maatregelen en financiële ellende.
politie alhier heeft een onderzoek lopen en doet aan dossiervorming.

Zou fijn zijn als de mensen van edr ophouden mij te treiteren en in ieder geval afwachten wat politie onderzoek oplevert.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EDR Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EDR Incasso

Heeft op 28 juli 2017 om 12:03 geantwoord

Geachte heer Lensen, naar aanleiding van uw klacht betreffende de pogingen tot contact door EDR ontvangen wij graag een kopie van aangifte bij de politie zodat wij dit in het dossier/de dossiers kunnen verwerken en wij onze pogingen tot communicatie met u kunnen bevriezen en de uitkomst van het onderzoek zullen afwachten. Met vriendelijke groet, Afdeling Klachtenbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door Loe Lensen