Klacht: onbekende mensen hebben zich ingeschreven op mijn adres

op 13 oktober 2016 over Gemeente Den Haag in de categorie Gemeente

Er kwam post op mijn adres van onbekende mensen. Ik moest naar de gemeente toe om te bewijzen (middels een eigendomsakte) dat ik de eigenaar was van het pand. Ik heb de vraag aan de gemeente gesteld hoe dit kon. Vond het erg toevallig dat ik me een paar dagen ervoor zelf had ingeschreven in Amsterdam.
Ik heb 3 mails gestuurd en 4 keer gebeld met de vraag of de gemeente mij kan laten weten hoe vreemden zich kunnen inschrijven op mijn adres zonder mijn toestemming. De gemeente heeft laten weten dat de mensen inmiddels zijn uitgeschreven. Echter ik blijf maar post ontvangen.
Tot op heden heb ik niets van de gemeente op papier gekregen wat er nou precies is misgegaan en hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Volgens mij kan het niet zo zijn dat iedereen zich zo maar ergens ik kan schrijven. Maar erger nog….dat ik als eigenaar 3 dagen kostbare tijd kwijt ben om en te bewijzen dat ik eigenaar ben en de gemeente achter zijn broek aan moet zitten om voor opheldering en oplossing te zorgen.

Ik ben tevreden:
- als ik op papier incl. de bijbehorende stukken heb ontvangen wat er precies wanneer is gebeurd
- als ik op papier een bevestiging heb ontvangen dat deze mensen zijn uitgeschreven
- als ik op papier heb ontvangen dat ik geen hogere gemeentebelastingen krijg zoals riool, waterschap etc.
- als ik mijn tijd en gemaakte kosten vergoed krijg, dus de kilometers die zijn gemaakt vanuit Amsterdam naar Den Haag 2x en de tijd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Den Haag

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Den Haag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mvannorel