Klacht: Onbehoorlijk gedrag verkoper parfumerie (na de controle)

op 21 september 2017 over Rotterdam the hague airport in de categorie Luchthavens

Mijn vrouw reisde op 13-09-2017 om pl.m. 6.00uur op een vlucht naar Italie, zij ging naar binnen in de parfumerie om een mascara enz. te kopen. zij zag een box met de tekst erop “probeer mij uit” zij deed dit en vervolgens kwam er een mannelijke verkoper die haar aansprak met de onvatsoenlijke berispende harde woorden, “lekkere goedkoop manier he, om zo je op te maken” waarop mijn vrouw zij, “dit product kan je toch uitproberen, het staat op de presentatie, waarop de verkoper zegt, “zoek het maar uit!

Het is jammer dat ik daar niet bij was, ik spreek namelijk beter nederlands en had deze zaak op stelten gezet op een hele nette manier.

Dit is een duidelijke zaak van discriminatie door een manelijke verkoper welke geen verstand heeft van vrouwendingen, wat doet hij daar? En helaas geen vrouwelijke verkoopsters aanwezig in deze parfumerie,

Met een acceptabel antwoord en oplossing voor een volgende keer.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rotterdam the hague airport

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rotterdam the hague airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NataliaProkop