Klacht: onacceptabele vakantie

Oostappenpark
Klachten behandeling

Houten, 21-8-2017

Geachte heer, mevrouw,

Via deze weg geef ik voor de derde keer mijn klacht door. De eerste keer heb ik dat bij de receptie van Vakantiepark Hengelhoef gedaan, daarna een mailwisseling met Dhr Raijer van Vakantiepark Hengelhoef en nu deze. Helaas reageert Dhr Raijer niet op mailvragen en geeft hij aan het op te pakken met afdeling hospitality. Dar heb ik tot op heden geen respons van gekregen.

Mijn verhaal:
We hebben voor ruim € 550 een caravan geboekt. Een week lang op uw vakantiepark. Een behoorlijk bedrag zo blijkt uit een rondgang van de caravans naast ons. (de meeste via een veiling of een actie pagina).
We kwamen op het park aan. Om 13:00 uur. Dit omdat we niet graag in de rij staan. Bij de receptie checken we in. Echter kregen we de sleutel nog niet omdat het nog geen 15:00 uur was. Logisch. Om 15:00 uur moest ik terug komen. 25 minuten in de rij. De receptioniste melden dat ik om 16:00 uur terug moest komen omdat het schoonmaken uit liep. Mijn bloeddruk liep al enigszins op. Om 16:00 uur weer in de rij en toen kregen we de sleutel. We kwamen aan bij de caravan. De bleek een bouwval te zijn. Een caravan rechtstreeks uit Fort oranje. Ik heb er foto’s van gemaakt. Echt lachwekkend. Gevelplaten van de buitenkant af, van de inventarislijst was alleen de koelkast en wat bestek. De rest was weg. Van de slaapkamer deuren waren er drie kapot. Een stapelbed was kapot en de matrassen waren zo geen dat ik mijn hond er nog niet op leg.
U raad het al, ik terug naar de receptie. Weer een half uur in de rij. Bij de receptie vertelde ik dat het onacceptabel was en ook onbeschoft was dat we zo’n caravan kregen voor dit geld. We kregen met veel moeite een nieuwe caravan. Wij met drie kinderen waarvan een baby op de arm het hele park door. We komen bij de caravan aan en dat bleek een 4 persoonscaravan. En wij hadden een 6persoons caravan geboekt. Foutje van de receptioniste. Ik weer terug naar de receptie. Weer een rij. Dit keer ben ik erom heen gelopen. En heb geëist dat ik een andere caravan kreeg of dat we ons betaalde bedrag terug kregen. We kregen een andere caravan toegewezen. Om 21:00 uur waren we klaar met uitpakken.
De volgende dag. Vol goede moed naar het zwembad. Op zich een mooi zwembad om te zien. Helaas was het Turks stoombad gesloten. Echter zonder badslippers was het niet te doen. Het was al goor toen we binnen kwamen in de omkleedhokjes. Ook was het in het zwembad zo druk dat het gevaarlijk was. We zijn vanwege dit gevoel weggegaan en ook niet meer teruggekeerd.
Dan hebben we nog de horeca. Ik bestelde een alcoholvrij bier. Ik kreeg een bier met 0,4% alcohol. Ik heb vriendelijk de ober uitgelegd dat er mensen zijn met een alcohol allergie of vanwege geloof die geen alcohol mogen. Echter 0,4% is niet 0%. De horecamedewerker was het hier niet mee eens. Ze heeft me vol overgaaf van het terras belachelijk gemaakt. Een man van turkse komaf nam het voor me op. Een schande. De manager van de horeca probeerde het nog goed te praten.
De volgende twee dagen hebben we besloten om naar twee pretparken te gaan in Duitsland. Dit omdat ik nu eens vakantie wilde hebben.
De middag in de vierde dag hebben we besloten om naar huis te gaan.
Onacceptabel!
Ik heb mailcontact gehad met Dhr Raijer, de park manager van Hengelhoef. 25% korting op het volgende verblijf kregen we aangeboden. Lachwekkend. Ik kom daar niet meer.
We zijn met veel plezier de afgelopen jaren naar De Berkt, Riviera Beach, De Braakman geweest. Goeie parken tegen een schappelijke prijs. Ik vind dit onacceptabel en zeker voor het bedrag dat we betaald hebben.

Ik hoop dat er een passende oplossing geboden wordt door Oostappen.

Sander Hummel
3994 LL Houten
0621567483
Reserveringsnummer 22517001348

Wij wensen een passende oplossing. Zie de brief

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sanderhummel