Klacht: onacceptabele oplossing

op 14 oktober 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Hierbij wil ik een klacht indienen tegen dhr P. Bakker lindorff
Er staat bij ons een vordering open van de Abn amro deze vordering is een terechte vordering. Aangezien het om een groot bedrag gaat heb ik 3 jaar lang keurig netjes heel veel afgelost. Nu Wil ik een bedrijf opstarten om zo in de toekomst de aflossing weer goed te laten verlopen heb ik voor eerst een voorstel ingediend om 2 mnd even de aflossing op te schorten zodat ik met mijn bedrijf kan opstarten. kvk is bekend , vergunning bij gemeente is rond maar ik moet gaan verbouwen. Mijn voorstel is compleet afgewezen en werdt zeer arrogant te woord gestaan door dhr bakker. terwijl ik met een andere collega hierover heb gesproken en die vondt het voorstel zeer gunstig met uitkijk op de toekomst in het vooruitzicht.
Nu wil dhr bakker executie verkoop gaan doorzetten omdat ik met dit voorstel kom. Dit is toch niet acceptabel na 3 jr heel veel te hebben afgelost en met toekomst in het vooruitzicht dat er weer kan worden afgelost. Dit is echt kort door de bocht.
Graag wil ik tot een oplossing komen zodat wij dit zonder problemen voort kunnen zetten. Financieel plan is ook lindorff mee genomen in de maandelijkse kosten en dat ziet er zeer positief uit bij .
Het kan toch niet zo zijn dat lindorff mijn toekomst om alles netjes af te lossen nu zomaar niet accepteerd.
Graag wil ik een ander contact persoon om dit in overleg met elkaar op te lossen en niet wat dhr bakker als dreigementen naar mij overzendt.
ik heb nog geen betaling over geslagen en nooit om uitstel gevraagd
Graag een oplossing hiervoor zsm

Ik ben tevreden als lindorff met mij mee denkt in het opstarten van een nieuw bedrijf en mijn een termijn van 2 mnd geeft om uitstel van betaling
te geven. Die 2 mdn zal ik in het aankomende jaar weer inlossen zodra mijn bedrijf van start is.
zodat er in de toekomst weer een positieve samenwerking kan plaats vinden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 21 oktober 2016 om 08:53 geantwoord