Klacht: Onacceptabel gedrag van medewerkster: KHADAJI Moslima met hoofddoek

op 19 september 2017 over Kiosk in de categorie Supermarkten

Vandaag ging ik naar kiosk op Rotterdam centraal station. ik heb een waardebon voor gratis koffie of thee dat geldig is tot 31 dec 2017.
Helaas deed de medewerkster van kiosk heel moeilijk en onbeschoft. Zonder de waarde te bekijken zei ze tegen mij dat de waardebon ongeldig is. Ze verteld mij dat ze de waardebon van haar baas niet mag aannemen. Ik vind het heel vreemd. De medewerkster zei dat ik een klacht kan indienen over haar gedrag en dat ze de waardebon niet aanneemt. Ze geeft aan dat haar naam KHADIJA is, en dat ik bij het indienen van de klacht kan aan aangeven dat ze een hoofddoek draagt. Ze is totaal onvriendelijk. Ik zie aan haar gedrag dat ze haar werk totaal niet leuk vindt. Het lijkt alsof ze met dwang moet werken bij de kiosk. Ze doet alsof zij de eigenaar is van de winkel. Ik heb het idee dat wanneer haar vrienden en familie langskomen met die waardebonnen dat zij het wel gaat aannemen.
Ik vind haar totaal niet passen bij kiosk. Ik moet walgen van haar gedrag. Ze spreekt zeer slecht Nederlands, dat is misschien de reden dat ze voorwaarden van de waardebon niet eens bekijkt.

Ik ben tevreden als de Marokkaanse Moslima Medewerkster KHADIJA wordt ontslagen. Ik wil haar nooit meer tegenkomen. Ik moet walgen van haar gedrag. Zij past niet in de Team.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiosk

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiosk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lisanne_goud