Klacht: Onacceptabel behandeld

op 20 september 2016 over Fadiefood in de categorie Groothandels

Ik heb Fadiefood opgebeld als mogelijke klant. Ik stelde me netjes voor en gaf aan dat ik en mijn partner graag Nido melkpoeder naar Irak willen exporteren. Ik wilde aangeven dat ik de Nido melkpoeder zelf zou gaan exporteren en dus alleen Nido melk wilde kopen zonder gebruik te maken van hun export. Ik wilde weten of dit mogelijk was. Voor ik uberhaupt verder kon praten werd er al meteen in gebrekkig Nederlands gezegd dat het niet mogelijk is naar Irak te exporteren en dat het geen zin heeft. Ik vroeg verder omdat ik mijn werkelijke vraag wilde stellen en meteen begon deze man tegen me te schreeuwen en te zeggen dat hij het zelf ook al geprobeerd had gezien hij zelf Irakees is. Dat het niet ging gebeuren en dat er geen Nido melk aan me verkocht zou worden. Toen ik nog een vraag stelde werd er boos gezegd dat hij geen tijd voor me had en druk was en dat hij geen tijd had voor dit ” kinderachtige” gedoe, de hoorn werd erop gegooit. Ik belde terug en gaf aan dat ik netjes te woord gestaan wilde worden en een klacht in wilde dienen. Hierop begon dezelfde medewerker weer tegen me te schreeuwen en allerlei persoonlijke dingen naar mijn hoofd te gooien. Mij werd verteld op te rotten en niet meer terug te bellen. Ik heb boos opgehangen.

Excuses van het bedrijf + mij op nette manier te woord staan. Zo niet dan zoek ik het hogerop.

Alle klachten die gemeld zijn door lmvermeulen