Klacht: onaangenaam telefoontje

op 22 februari 2018 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Zojuist telefonisch agressief benaderd door Direct Solutions. Of ik maar even rap 182,40 wilde betalen. Dit gesprek is opgevolgd door een mail met dezelfde strekking. Tevens dreiging van deurwaarder. Vragen omtrent specificaties over de vermeende betalingsachterstand werden tijdens het telefoongesprek niet beantwoord.

Dit incassobemiddelingsbureau zo snel mogelijk uit de lucht halen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Direct Solutions in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Direct Solutions een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Direct Solutions

Heeft op 22 februari 2018 om 12:01 geantwoord

Geachte heer Bouman,

Het klachtenteam heeft uw klacht gelezen. Uw klacht wordt direct in behandeling genomen.

Alhoewel wij ons vandaag bevinden in een gemeenschappelijke werkruimte zijn wij geen getuige geweest van een dreiging in een gesprek. Onze medewerkers van het klachtenteam luisteren vandaag heel veel gesprekken mee. Wij merken dat veel debiteuren snel grijpen naar een conclusie als 'dreigement'. Wij zullen uw gesprek afzonderlijk naluisteren op het nummer 0653984029. Wij zullen in korte termijn een verklaring vinden op dit fenomeen.

Als u vervolgens in de toekomst hinder ondervindt, adviseren wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure. Het klachtenteam is opgesteld om soortgelijke klachten onder de loep te nemen. Bezoek hiervoor de weblink: http://directsolutionsbv.nl/

Uw klacht is nu in behandeling van het klachtenteam. Wilt u dit proces volgen? Neem gerust contact met ons op.

Direct Solutions B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Ren2007