Klacht: On line bestelling afhalen in Apeldoorn

op 23 maart 2012 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Mijn vrouw heeft een bal besteld via internet. Wij ontvangen een bevestigingsmail waarin het volgende staat:
Indien U heeft gekozen voor de aflevermethode ‘Bestelling ophalen in een
filiaal naar keuze zonder verzendkosten’, dient u wel uw ordernummer en een
geldig legitimatiebewijs mee te nemen naar het filiaal om het pakket te
kunnen ophalen. Het pakket blijft 7 dagen beschikbaar in het filiaal.
Ik ga met deze bevestigingsmail inclusief legitimatiebewijs naar het filiaal Hoofdstraat 87 7311JX Apeldoorn en krijg te horen van een medewerkster * dat ik de bestelling niet mee krijg omdat mijn vrouw de bestelling heeft gedaan. Mijn vrouw had maar aan moeten geven bij het bestellen dat haar man de bestelling op zou gaan halen. Mijn zoontje van 7 jaar was erbij en enorm teleurgesteld. Zijn inmiddels al betaalde bal (€10) mocht niet worden meegegeven. Interne regels ( welke niet naar de klant worden gecommuniceerd) mijn vrouw heeft nu geen tijd om de bal op te halen. Dat ik boos werd om zoveel klantonvriendelijkheid en gebrek aan empathisch vermogen vindt de medewerkster waarschijnlijk vreemd. Bedrijf die speelgoed verkoopt blinkt hiermee uit in kindonvriendelijk behandeling van klanten.

Persoonlijke excuses medewerkster, compensatie verdriet zoontje, geld terug van bestelling die we niet op kunnen komen halen

Alle klachten die gemeld zijn door Frank Huijsdens