Klacht: omslachtig en irritant

op 21 december 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als je gemeld hebt welke gemeente je zoekt, krijg je iemand aan de lijn,
die eerst, voor hij/zij je wil doorverbinden, men eerst bijna tot in detail weten waar het over gaat. Waarom is dat nodig?
Het is bijzonder irritant.

Gewenste Oplossing:

Tevreden zou ik zijn wanneer ik rechtstreeks zou kunnen belleb met de afdeling die ik nodig heb en niet op zo'n omslachtige manier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

Reactie van de melder van de klacht L Hensen

11 maanden geleden - De gemeente Rotterdam kan op z'n minst een reden geven waarom ze mijn klacht niet willen behandelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L Hensen