Klacht: omslachtig en irritant

op 21 december 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als je gemeld hebt welke gemeente je zoekt, krijg je iemand aan de lijn,
die eerst, voor hij/zij je wil doorverbinden, men eerst bijna tot in detail weten waar het over gaat. Waarom is dat nodig?
Het is bijzonder irritant.

Gewenste Oplossing:

Tevreden zou ik zijn wanneer ik rechtstreeks zou kunnen belleb met de afdeling die ik nodig heb en niet op zo'n omslachtige manier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

Reactie van de melder van de klacht L Hensen

9 maanden geleden - De gemeente Rotterdam kan op z'n minst een reden geven waarom ze mijn klacht niet willen behandelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L Hensen