Klacht: Omruilen stoelen en terug storten verkeerdelijk aangerekende btw

op 24 augustus 2017 over Horeca World in de categorie Horeca

Wij bestellen stoelen online bij Horeca World en bij het afrekenen staat er + btw (wij zitten in België met een geldig btw nummer, dus hoeven wij die niet te betalen in Nederland). Maar we gaan ervan uit dat dit wel terug gestort zal worden.
De dag na het bestellen neem ik contact op met de klantendienst omtrent de btw, en daar vertellen ze me om te wachten op de factuur en dan melding te maken via de website. Voor ons geen probleem, dan wachten we even.
We ontvangen een mail dat de stoelen geleverd zullen worden in de loop van de dag, helaas niemand gezien. Dus we mailen even om te vragen en per direct een antwoord dat er een dag vertraging is. Hier ook geen probleem, de dag nadien worden ze netjes geleverd door een nogal super onvriendelijke chauffeur, die de pallet gewoon op straat voor de deur zet.
Ikzelf haal alles binnen en ben eigenlijk gewoon tevreden dat mijn stoelen er zijn.
Groot is de teleurstelling als ik zie dat het de verkeerde kleur is. MIJN FOUT, IK HEB DE VERKEERDE KLEUR BESTELD bruin ipv donkerbruin.
Dus ik neem even contact op om ze te ruilen

Ik moet een nieuwe bestelling plaatsen, deze betalen, zelf transport regelen voor de retour en dan wachten op een terugbetaling.
Als ik mail krijg ik geen antwoord en als ik bel kunnen ze me niet verder helpen, ik moet wachten op mail

Leveren van de correcte stoelen en de transporteur neemt de verkeerde stoelen terug mee
Terugbetaling van de onterecht aangerekende btw

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Horeca World

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Horeca World nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VickyS