Klacht: Omruilen

op 03 februari 2014 over Free Record Shop in de categorie CD- en DVD winkels

Beste lezer,

Ik heb iets voor kerst de dvd after earth bij de free record shop in breda gehaald.
Nu wilde ik deze na kerst omruilen ivm dat er storingen opdeden tijdens het afspelen van de dvd. Dus besloot ik terug te gaan naar de winkel in de hoop dat ik deze kon omruilen. Het bleek dat de free record shop tot halfverwege januari gesloten zou zijn dus ben ik terug naar huis gegaan en ben halfverwege januari terug gegaan. Nu is het probleem alleen dat ik nergens de freerecord shop kan vinden in de barones. En dus kan ik de dvd niet omruilen. Ik kan ook nergens een e-mail adres vinden en er word op geen van beide telefoon nummers opgenomen nu weet ik niet wat ik moet doen aangezien de garantie al is verlopen, maar ik wil wel graag een goede dvd of mijn geld terug.

Met vrienlijke groet

Lisa oudshoorn

Er kan contact met mij worden opgenomen op lisaoudshoorn@hotmail.com

Ik zou graag de dvd omruilen voor een andere die het wel doet of mijn geld terug

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Free Record Shop

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Free Record Shop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa oudshoorn