Klacht: Olvarit Fruit niet goed

op 15 juni 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ons kindje van 9 maanden krijgt potjes van Olvarit 8+maanden.
Vanmorgen maakte ik een potje fruit open, (deksel van het potje zat goed dicht) de inhoud zag er heel dun uit en er leken plastic schilfers in te zitten, de smaak was niet goed!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als jullie de klacht serieus nemen en er iets aan doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

Bericht van Nutricia

11 maanden geleden -

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 29 juni 2016 om 11:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad met mevrouw. De Olvarit sinaasappel, peer en banaan wordt naar ons opgestuurd. De kwaliteitsdienst gaat hier dan ook verder onderzoek naar doen. Mevrouw zal in de tussentijd vervangende producten van ons ontvangen en wij zullen mevrouw uiteraard inlichten zodra de uitslag van de kwaliteitsdienst bekend is.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse van Summeren