Klacht: Offerte en Reparatie

In april 2017 hebben mijn vriend en ik meubels gekocht bij WoonSquare in Oss. Wij hebben gekozen voor een showmodel. Helaas stonden niet alle meubels in het filiaal in Oss en hebben wij een deel van de meubels zonder te zien overgenomen. Tijdens de verhuizing in septemberoktober 2018 zijn er deuken en een kras ontstaan. Via WoonSquare kregen wij de naam door van een meubelbedrijf die meubels repareert. Holland Meubel Repair. Na een aantal telefoontjes en mailtjes is 1 van de monteurs langsgeweest. Hij zou een offerte maken en aan ons opsturen. Ook zou het bedrijf contact opnemen met WoonSquare, omdat wij daar de meubels hadden gekocht. Na vele mailtjes en afgelopen vrijdag een telefoontje, schijnt het bedrijf niks voor ons te kunnen doen en worden wij weer terug verwezen naar WoonSquare. WoonSquare zegt op hun beurt dat zij niet bemiddelen tussen Holland Meubel Repair en ons en dat zij ook niks voor ons kunnen betekenen. Het verhuisbedrijf dat de schade heeft gemaakt, zegt dat de kras en de deuken al aanwezig waren voor de verhuizing. Dit is absoluut niet het geval. Ook wordt er gezegd dat mijn vriend en ik de kras op de eettafel zelf hebben veroorzaakt tijdens het helpen met de verhuizing.

Ik ben pas tevreden als Holland Meubel Repair een offerte maakt en dat de kras en de deuken worden gerepareerd en dat WoonSquare voor de kosten opdraaien. Aangezien WoonSquare ons al vanaf dag 1 met meubels heeft opgescheept die niet goed in elkaar zijn gezet waardoor er scheuren ontstaan, vind ik dat ze de kosten van de reparatie voor ons mogen vergoeden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland Meubel Repair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon01