Klacht: of ik even wil betalen na inschrijving?

op 04 juli 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik had op de site huurwoningen.nl gekeken en daar staat groot dat het gratis maar wanneer je je inschrijft,moet je ineens 19,95 per maand betalen.toen ik dit zag heb ik de inschrijving afgekapt.Nu meer dan een maand later krijg ik een mail dat ik 19,95 moet betalen anders word het neergelegd bij een incassobureau.Ik heb een mail gestuurd dat ik de site niet heb gebruikt want nadat je betaald heb kan je pas al die huizen bekijken.dit heb ik dus niet gedaan maar wel betalen .ABSURD.wat een oplichtingspraktijken over de rug van woningzoekenden.

wanneer de rekening geannuleerd word.

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij handelen de klachten die wij binnen krijgen intern af. Wij verzoeken uw klacht bij ons op de website te vermelden zodat dit bij de juiste afdeling terecht komt. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 09:04 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw accountgegevens erbij gezocht. Hieruit blijkt dat u een premium account heeft aangemaakt op 21-09-2015. U heeft het account stopgezet op 02-03-2016. Zoals op onze website staat aangegeven zijn de kosten voor een premium acccount € 19,95 per maand. Echter heeft u in de periode waarin uw account actief was, driemaal de incasso voor uw account teruggeboekt.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door dvgerven