Klacht: Oeps – we zijn u vergeten

op 05 september 2016 over Nationaal Spaarfonds in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Alle stukken ingediend, verzekering komt 1-9 tot uitkering, 2-9 nog geen geld op de rekening, bel vandaag (5-9) op, en wat blijkt: een of andere kutsmoes dat de herinnering een week te laat staat. Dus: geen uitkering.
ipv mij als klant tevreden te stellen, en de garantie te geven dat het geld morgen op mijn rekening staat, wordt er gezegd dat het eind van de week op de rekening staat.
Ook op mijn verzoek een uitzondering op de regel te maken werd niet in aanmerking genomen en terugbellen om te bevestigen dat het geld idd morgen op mijn rekening zal staan werd niet gehonoreerd.
Moet je eens beleven als je een maand te laat bent met premie betalen……..

Gewenste Oplossing:

Als het geld morgen 6-9 op mijn rekening staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationaal Spaarfonds over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door yv3nn3