Klacht: OAD/ Sligro Night of the Proms reis 2011

t.a.v. *
Postbus 20
7450 AA Holten

Geachte mevrouw Olimulder,

Middels deze brief wil ik mijn ongenoegen uiten over een gemaakte reis met OAD op
22-11-2011. Deze reis betrof een Sligro/ Night of the Proms reis. Dit is een evenement wat niet alleen het concert betreft, maar ook een uitgebreid buffet waar netwerken mogelijk is. Dit buffet wordt ieder jaar om 17.30 uur geopend en sluit om 19.00 uur, waarna vervolgens het concert om 20.00 uur plaatsvindt.

Onze opstapplaats was Drachten, de bus zou daar om 14.15 uur weer vertrekken. Dat is ook gebeurd. Echter, de planning van de reis was zo slecht georganiseerd dat onze bus om 18.55 uur voor Ahoy aankwam. Wij konden geen gebruik meer maken van het buffet omdat alle stands aan het opruimen waren. ’s Nachts om 15.30 uur waren wij weer thuis in Roden. Wij hebben in totaal bijna 10 uur in de bus gezeten (heen- en terugreis), wel van een mooi concert genoten tussendoor, maar zonder maaltijd en ontmoeten en bijpraten met collega’s uit het veld.

Ik refereer naar eenzelfde Sligro/ Night of the Proms reis van 2009. Ook dat jaar was de planning van OAD zo beroerd dat wij dit festijn op dezelfde manier hebben doorgemaakt. Onze eis was dat wij onze gemaakte kosten bij OAD hebben terug geëist. Dat hebben wij ook keurig met een excuusbrief ontvangen.
Ook voor deze reis verwacht en eis ik dat wij de gemaakte kosten ad € 53 terug ontvangen.
Hierbij wil ik dan ook meteen vermelden dat wij geen vertrouwen meer hebben in OAD planning.

In verband met drukte, maar ook om de boosheid hierover te laten luwen komt deze klachtbrief laat. Hieronder vind u onze gegevens. Met het vertrouwen dat OAD deze klacht correct behandelt en oplost.

Niels Marree
Markiezenhof 91
9301 DC Roden
e-mail: bmarree@home.nl
Telefoonnummer: 06 41003716

Reserveringsnummer: CJ3111
Postbanknummer: 0183260

Genoemd in de brief. De brief is in december verstuurd, ook per e-mail. Tot op heden geen reactie

Alle klachten die gemeld zijn door Marree