Klacht: Nul reacties op gemelde klachten!

op 03 oktober 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 8-7-2016 en op 12-7-2016 klachten vermeld via de website waar ik ook een bevestiging van heb gekregen. In de bevestiging staat dat ik binnen 14 dagen terugkoppeling krijg maar ik heb niks meer vernomen.
Zojuist contact gehad met Dynalogic. De dame aan de telefoon gaf aan dat zij mij niet kan helpen omdat de klachtenregistratie ergens anders gebeurt en kan mij én niet doorverbinden én haar supervisor niet aan de telefoon geven omdat deze “druk” is.
Zij gaat de klachten wederom doorgeven en ik kan binnen 14 dagen een terugkoppeling krijgen. Ik vind dit echt absurd en ik eis dan ook binnen 5 werkdagen antwoord op de klachten.

Wanneer ik binnen 5 werkdagen (deze week) terugkoppeling krijg over de in juli (!!!) aangegeven klachten.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 04 oktober 2016 om 17:13 geantwoord

Geachte mevrouw Ex,

Ik heb u inmiddels per email een antwoord gegeven op uw klacht, maar ook hier zal ik u een reactie geven.

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak!
De enige klacht die wij van u hebben mogen ontvangen is uw klacht van maandag 3 oktober, ingevuld door mijn collega. Hierdoor hebben wij u dan ook geen terugkoppeling kunnen geven.

De koerier had geen pinterminal bij zich, hierdoor kon uw rembours spijtig genoeg niet betaald worden per pin. Om u toch uw toestel te kunnen leveren is het dan mogelijk om contact te betalen.
Uiteraard begrijp ik dat dit een heel vervelende situatie voor u is. We zijn momenteel ook bezig om extra apparatuur te verkrijgen voor onze koeriers. Wanneer er iets defect raakt, dan kunnen ze de reserve inzetten.

Uit controle van de GPS gegevens is gebleken dat de koerier op vrijdag 08-07-2016 op de juiste locatie is geweest. Dit betekent uiteraard niet dat ik uw verhaal niet geloof, ik denk dat de koerier bij het verkeerde adres heeft aangebeld.
Wat betreft het leveren buiten het tijdsvak kan ik u melden dat de koerier bij beide opdrachten arriveerde binnen het afgesproken tijdsvak van 8 tot 18 uur. Het initieel gekozen tijdsvak is de termijn die wij aanhouden, het kleinere tijdsvak dat u van ons ontvangt is een indicatie.

Gelukkig zie ik dat u op dinsdag 12-07-2016 uw vervangende toestel van uw verzekeraar ontvangen heeft.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en een prettige dag verder.

Amber - WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door myrt0585