Klacht: Nuhr Utrecht

op 07 juli 2016 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Nuhr,
Wij hebben een ticket gekocht naar Turkije, Antalya die zaterdag 09-07-’16 om 12:30 gaat vertrekken. De vliegtuig heet: Onur.
Vandaag 48 uur van te voren hebben het bedrijf Nurh Utrecht gebeld.
Hellaas ging het niet goed, want wij zijn een gezin van 4 en 3 daarvan waren verplaats naar 16:30 en naar een andere vliegtuig: Pegasus.

Gewenste Oplossing:

Als we met ze allen (net als hoe op ons ticket staat) kunnen vertrekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arzufadime