Klacht: Nu.nl is een medium dat haat zaaien, fake-news en het opzetten van groepen mensen tegen elkaar faciliteert.

MilcoD op 29 december 2019 over nu.nl in de categorie Websites - Nieuws

Nu.nl is een platform dat een podium biedt aan mensen die haat zaaien, extreme intolerantie tonen jegens anders denkenden (rechts), verbaal geweld toelaten in politiek linkse reacties tegen overduidelijk reacties met een niet-links signatuur.

Nu.nl zorgt voor een splijting in de samenleving door deze haatzaaierij en verspreiding van leugens, fake-news en halve waarheden te faciliteren.

Nu.nl verdraait met regelmaat feiten zoals het hen in hun extreem linkse bias past.

https:www.nu.nlbuitenland6020573trump-retweet-naam-vermeende-klokkenluider-in-afzettingsprocedure.html

Op zondag 29-12-2019 plaatse ze een artikel waarin de redactie schreef dat Trump was impeached door de democraten en dat hij de derde president was die zou worden berecht door de Senaat.

Te benoemen dat Trump impeached is, is een pertinente leugen en een blunder van omvang. Trump is tot op vandaag helemaal nog niet impeached. Ik heb dat in een reactie gemeld in zowel het draadje zelf alsook in een mail naar [email protected] Geen enkele relactie anders dan dat ik werd gebanned na deze mail.

Dit was mijn reactie op de site en in de mail naar [email protected]

@redactie. Jullie maken een grote fout

Jullie schrijven: Op 19 december werd de Amerikaanse president in staat van beschuldiging (impeachment) gesteld voor machtsmisbruik. Trump is daarmee de derde president in de Amerikaanse geschiedenis die zal worden berecht in de Senaat.
Dat is pertinent niet waar.

Trump is nog steeds niet impeached. Daarvoor moet Pelosi de articles of impeachment overdragen aan de Senaat. Pas DAN is impeachment een feit. Pelosi heeft besloten deze overdracht uit te stellen waardoor Trump nog steeds NIET is impeached.

Trump heeft Pelosi zelfs gevraagd om de overdracht te doen zodat impeachment een feit is en de Senaat haar officiele onderzoek kan doen. De Senaat kan niets zolang Pelosi de articels of impeachment niet heeft overgedragen.

Het zou jullie sieren om deze blunder te corrigeren.

Zoals gezegd geen enkele reactie of correctie van deze blunder. Alleen een ban van mijn account.

Nu.nl is een haat zaai medium met een extreem linkse bias die geen enkele ruimte biedt voor het vrije woord of een mening als deze niet strookt met de extreem linkse bias van de redacteuren.

Er hangt een steeds sterker wordende geur van links extremisme rondom nu.nl. Groepen als het extreem intolerante en gewelddadige Antifa en anti-globalisten zullen zich er perfect thuis voelen.

Niets aan te doen ben ik bang. Mensen die links denken en stemmen zijn niet vatbaar voor facts en figures en ratiorede.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over nu.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over nu.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MilcoD