Klacht: NRC bezorgd geen zaterdagkrant aan betalende abonnee

op 18 april 2020 over NRC in de categorie Kranten - Landelijk

Hieronder mijn ervaring met alles wat administratie heet bij NRC Next en NRC Handelsblad (de krant zelf heb ik hier niet beoordeeld). Makkelijkst is om de email te delen die ik zojuist aan ze stuurde:

Vandaag is de 3e week op rij, dat er geen zaterdagkrant is geleverd. Vorige week heb ik daar over gebeld, het bleek een fout in jullie admiinstratie te zijn, deze zou hersteld zijn en het abonnement werd met 2 weken verlengd.

Dus,
3 (!) weken geen zaterdagkrant.
NADAT ik al had opgezegd omdat in de weken er voor keer op keer de krant niet werd bezorgd. In totaal zo’n 8 zaterdagkranten niet bezorgd dit jaar schat ik (en ook dat bleek steeds niet goed vastgelegd in jullie systemen).
Je zou denken dat jullie daar iets mee hadden gedaan….
Voor die opzegging moest ik ook 3 keer (!) bellen, omdat ik steeds geen bevestiging kreeg en het ook niet goed verwerkt bleek.
Dat opzeggen kon ook niet digitaal, terwijl aanmelden wel digitaal is gedaan. Dat is dus wettelijk verboden, jullie moeten dan ook digitaal opzeggen toestaan.

Ik baal ontzettend dat jullie zo ongelooflijk slecht met je lezers omgaan, dit is duidelijk een patroon gebleken en beleid, want als de top van het concern het zou willen (horen) dan was dit al lang opgelost.

Na zoveel moeite om jullie te helpen, ga ik nu die energie naar buiten keren. Mijn ervaringen zal ik online gaan delen.

Jullie hoeven ook niets meer corrigeren, compenseren etc. Ik heb hier uren van mijn tijd en goede suggesties in gestoken, maar het is aan dovemansoren gericht.

Succes met de krant, maar dat gaat niet helpen, want zo duurt het niet lang voor iedereen een andere krant gaat lezen. Alsof er geen dalende oplages zijn, ongelooflijk, wat een bende en wat een onbeschofte behandeling van jullie meest waardevolle goed; je lezers en betalende abonnees.

Dat gaat helaas niet meer lukken voor mij, maar ik hoop voor de overgebleven abonnees wel.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NRC

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NRC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mark12345222222