Klacht: nooit zo’n slechte stofzuiger gehad

op 25 mei 2016 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Betreft Dyson ball DC 33 extra
Na enkele maanden geklaagd bij Dyson over deze stofzuiger. Hij maakt een hoop herrie en zuigt slecht. Met de parket borstel moet je diverse keren over een plek gaan opdat haren ed opgenomen worden. Heel vervelend is het dat het merendeel van de haren in de borstels blijven zitten. De telescoop verbindingen gaan moeizaam uit elkaar. Als je de greep van de stofzuiger langer vast hebt, gaan je handen pijn doen en omdat de greep zo groot is, is het niet mogelijk om even een pot oid uit te zuigen. De slang is erg kort en gaat om de haverklap dubbel. Het materiaal van de stofzuiger is heel statisch waardoor je na het stofzuigen het apparaat moet zuigen. Het filter is niet schoon te krijgen, ook niet met een compressor. Er blijft altijd vuil in de compartimenten achter.
Al met al iedere dag een ergernis terwijl we dachten een super stofzuiger gekocht te hebben. Zeker voor dat geld!

Terugname van het apparaat.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alfielinn