Klacht: Nooit schoongemaakt

op 05 mei 2016 over UwDakgootSchoon in de categorie Schoonmaakbedrijven

Wij reageren op uw betalingsverzoek
We hebben u 2 maal tel benaderd dat de door u gefactureerde
Nooit is uitgevoerd met de vraag de getekende uitvoering bon naar ons op te sturen
Deze hebben wij nooit ontvangen
Het contract dat u zegt dat wij hebben afgesloten volgens u jaarlijkse schoonmaken van onze goten
Is ons nooit verteld door de verkoper aan de deur hij verklaarde na mij uitdrukkelijke
Dat dit eenmalig was
Onze grootse meters goten zitten aan de achterkant van ons huis
Hoe is het mogelijk dat u deze heeft schoongemaakt zonder dat wij thuis waren
Ik wil u er nadrukkelijk op wijzen dat er meerdere klachten zijn over uw handelswijze
Zie de website van over de klachten
Ik hoop dat dit nu uit de wereld is en verwacht niets meer van u of een incassobureau
Te horen
H/G Han Egmond
De Wissel 6 te Diemen

Dat de rekeningen gecrediteerd worden

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UwDakgootSchoon over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UwDakgootSchoon in behandeling genomen

Bericht van UwDakgootSchoon

7 maanden geleden - Jammer dat het niet gelopen is zoals het hoort. Sorry daarvoor. U bent intussen verwijdert als klant. Met vriendelijke groet, UwDakgootSchoon.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UwDakgootSchoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UwDakgootSchoon

Heeft op 09 augustus 2016 om 11:01 geantwoord

UwDakgootSchoon.nl is gespecialiseerd in het professioneel reinigen van dakgoten voor particulieren. Wij reinigen uw dakgoten professioneel door eerst de goten handmatig leeg te halen en daarna met industriële stofzuigers ook het restmateriaal te verwijderen.

UwDakgootSchoon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Hanegmond