Klacht: nooit meer koop ik hier iets

op 18 augustus 2016 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

vandaag vier zeteltjes gaan kopen bij ITEK Leopoldsburg .
we gaan rond kwart voor twaalf de winkel binnen en kopen bij de verkoper 4 tuin stoelen . gaan naar de zeer onvriendelijke vrouw aan de kassa en betalen onze stoelen . word gezegd afhalen in magazijn . twee keer op de bel geduwd en wachten maar , …… en na een tien minuten nog eens gebeld en wachten …… terwijl je het personeel lekker hoort kuieren achter de muur . dus terug naar de kassa en dan krijg ik tot mijn grote verbazing te horen dat het pauze is voor de magazijnier . dan maar gezegd waarom is de winkel dan niet gesloten onder de middag . dus mijn geduld was echt aan het opgeraken . dan toch een vrijwilliger gevonden die mij wou verder helpen . na dan lang zoeken in het magazijn kwamen ze tegen 13.00u met mijn zetels eraan . sorry , echt nooit meer in die je kloswinkel !!!!!!!!!!!

niet mmeer , want ga er nooit meer naar toe en wil alleen dat andere mensen weten hoe het er daar aan toe gaat !!!!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ITEK in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ITEK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ITEK

Heeft op 18 augustus 2016 om 15:19 geantwoord

Beste

Zoals net besproken betreuren we ten zeerste wat er u is overkomen in ons filiaal te Leopoldsburg. Dit is absoluut niet de normale gang van zaken en we hebben meteen na het lezen de nodige maatregelen getroffen en zullen er persoonlijk voor instaan dat deze voorvallen niet meer gebeuren.

Met vriendelijke groeten,
Glenn
Itek

Alle klachten die gemeld zijn door dkp