Klacht: Nooit meer Dynalogic!!!!!

op 02 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wat een schandalig bedrijf. Ieder zich zelf respecterend bedrijf / chauffeur / planner / CS medewerker / uitzendkracht enzovoorts zou dit bedrijf moeten mijden als de pest.
Een week na de afgesproken datum zouden wij onze bestelling alsnog mogen ontvangen. Levering 02-06 tussen 17h00 en 21h00.
Ben ik overijverig door eerdere wanprestaties de Track and Trace vanaf 08h00 in de gaten aan het houden.
Adres 21 op de auto (ik begin me al zorgen te maken).
Om 10h00 nog geen beweging te zien op de GPS, ik ben gaan bellen met Dynalogic. Via FB een ander nummer ontvangen 0348 462 888. zelfde wachttijden, maar fractie van de kosten. Na 20 minuten contact.
De chauffeur zou rond 11h15 vertrekken en de zending had een verwachte aankomst van 19h30 (perfect was mijn eerste gedachte.)
Om 11h15 meteen de auto weer gaan volgen, en wat schets mijn verbazing? De auto heeft bewogen. Mooi. Krijg ik om 11h35 telefoon van mijn vrouw, de chauffeur heeft gebeld. Of wij contant wilde betalen ipv de afgesproken pin betaling. DIt ivm een storing. Heeft ze aangegeven hierop terug te komen. Ik meteen weer Dynalogic gebeld om dit te verifieren. Heb “enkele” slechte recensies gelezen mbt chauffeurs en verdwijningen ed. Zie ik tijdens het wachten de status van mijn zending verspringen naar Sorteerfout.

WAT?????

Waar is dit bedrijf mee bezig, waarom bestaan ze nog.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd bij Swiss Sense, hopelijk krijg ik mijn geld terug van de aanbetaling.

Bij iedere aankoop die ik vanaf vandaag doe vraag ik eerst wie de logistiek dienstverlener is.

Dit nooit meer.

Ik ben niet meer tevreden te krijgen. Ik berust me in nog langer slapen op een luchtbed, ik accepteer het verlies aan nachtrust, geld vanwege schandalige wachttijden en kosten service nummer (goedkoper alternatief: 0348 462 888). Kosten voor fysiotherapie. De ergernis en de frustratie. Ik hoop dat elk bedrijf wat een contract heeft met Dynalogic deze per direct ontbind. Dit bedrijf moet net als een gezwel met wortel en al worden vernietigd. De mensen die er werken moeten zich kapot schamen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Robin de Kat

5 maanden geleden - Hierbij een bericht die niet vanuit Dynalogic komt, want die doet niets met de vele klachten. Eindelijk zijn de matrassen binnen. Geleverd door 2 bezorgers. Volgens de gemaakte afspraken tot in de slaapkamer met retour nemen van verpakkingen en dergelijke. Niets is minder waar, matrassen werden in de gang neergezet en de heren stonden op het punt te vertrekken. Op aandringen van mijn vrouw alsnog in de slaapkamer neergelegd, maar de rommel is achtergebleven (minste zorg, de spullen zijn binnen). Ik hoop ten zeerste dat de bedrijven die nu gebruik maken van Dynalogic hiermee stoppen. Voor iets meer geld is de service aanzienlijk beter en het gevoel van de klant van deze bedrijven onbetaalbaar.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:52 geantwoord

Wijzigen
Geachte heer/mevrouw De Kat,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Robin de Kat