Klacht: Nooit klant geweest bij dit bedrijf maar ik ontvang wel rekeningen van veilingen, de mail wordt al een maand niet op reageert maar wel nu een incassobureau per mail

op 04 juni 2021 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

3 veilingen zou ik hebben gewonnen in een van der valk hotel terwijl ik geen enkel verband met deze organisatie heb

Dit verhaal 12 mei jongstleden gemaild maar geen enkele reactie blijft uit alleen die van het incassobureau met de vraag om 159,50 over te maken met een bedrag van €40 er bovenop als ik niet binnen twee weken betaal: het lijkt wel phising

Ten eerste eindelijk eens reageren, de veilingen en het account blokkeren en daarmee ook de betalingen dichtboeken vanuit het incassobureau: ik ben woonachtig in het buitenland en zover ik weet zijn er geen adressen bij jullie bekend dus ik begrijp sowieso de incassobedrijven niet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelkamerveiling.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelkamerveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ges01