Klacht: Nooit geholpen door Eventim, 30 euro cadeaukaart weg

op 22 mei 2016 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Op 9 juni 2015 probeerde ik met mijn tablet Billy Elliot kaartjes te kopen via Eventim met een podiumkaart twv 30 euro. Na het betalen met de podiumkaart wilde ik het resterende bedrag met Ideal betalen. Helaas kreeg ik de melding dat ik het aantal maximale pogingen bereikt hadden. De kaartjes zijn toen niet besteld en wel ben ik de 30 euro kwijt. Ik heb diverse keren gebeld met medewerkers van eventim die mij vertelden dat na 36 uur het bedrag weer op de kaart moest staan. Dit was helaas niet het geval. Inmiddels heb ik de kaartjes jammer genoeg zonder podiumkaart moeten bestellen vanwege gewilde zitplaatsen. Ook vertelde de medewerker bij eventim mij dat het onbekend was hoe lang de storing van de podiumkaarten zou duren. Mijn podiumkaartnummer is: 6064 3635 0462 5592 797. De beveiligingscode is: 390923.

Sinds juni 2015 hebben wij diverse pogingen gedaan om het geld terug te krijgen. Ik vind het niet normaal dat er zo lang (bijna een jaar) voorbij gaat en dat wij nog altijd geen enkel antwoord terugkrijgen van Eventim. Podium cadeaukaart hebben wij ook gevraagd maar zij leggen het probleem bij Eventim. Ik had het eigenlijk al opgegeven maar ik vind het eigenlijk toch te gek voor woorden hoe slecht wij hier zijn geholpen en onze 30 euro gewoon kwijt zijn.

Ik zou graag de 30 euro terug willen in de vorm van een cadeaukaart. Het was een cadeau, echter hebben wij hier dus nooit gebruik van kunnen maken en zijn wij op zeer slechte wijze geholpen (elke keer werd maar gevraagd een dag later terug te bellen naar het betaalde nummer, ons geduld houdt uiteraard een keer op!)

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Eventim

10 maanden geleden - Geachte mevrouw van Harten, Uw klacht zal niet via deze website worden beantwoord. Wij hebben u een email gestuurd. Met vriendelijk groet, Eventim Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door mrvharten90