Klacht: Nooit een rekeningnummer ingevuld

op 20 september 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik ben een aantal maanden op deze site terecht gekomen toen ik aan het zoeken was naar een woning voor mijn vriend. Op de site staat dat je 7 dagen gratis gebruik kunt maken van de zoekfuncties, dus dit heb ik dan ook op die manier benut, maar meer dan mijn emailadres heb ik nooit ingevuld. Een tijdje geleden werd er opeens 19,95 euro van mijn rekening afgeschreven door Stichting Derdengelden Buckaroo. Ik kon me nergens iets van herinneren en vond dit raar, dus ik heb het geld laten terugboeken en ervoor gezorgd dat de bank eventuele andere incasso’s van deze Stichting Derdengelden blokkeert. Toen ik van de week in mijn mail ging kijken zag ik opeens allemaal mails van huurwoningen.nl met daarin: U heeft een achterstand van uw maandelijkse betaalverplichting. En als ik niet snel zou betalen, dan zouden ze het afdragen aan een incassobureau en zou ik daarbovenop ook nog eens 40 euro moeten gaan betalen. Ik heb snel het geld (19,95 euro) overgemaakt, omdat ik hiervan schrok. Het stomme is alleen: ik heb ooit de site wel bezocht, maar ik heb nog nooit mijn rekeningnummer ingevuld. Hoe komen ze hieraan?
Daarnaast: als het 7 dagen gratis is, dan zou ik eerst mijn rekeningnummer en een bevestiging van een doorloop van mijn account in moeten vullen voordat mijn account omgezet wordt in een premium-account toch? Als ik geen rekeningnummer invul, dan kunnen ze mijn account ook niet door laten lopen lijkt me…

Melden hoe ze aan mijn rekeningnummer gekomen zijn (aangezien ik het niet zelf heb ingevuld) en me niet meer bestoken met e-mails. (Het terugstorten van mijn geld (19,95 euro) zou ik ook fijn vinden, maar deze site kennende gaan ze dit niet doen)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Kraan