Klacht: NOOIT BIJ BESTELLEN!!!

op 20 februari 2018 over Klingel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rolgordijnen besteld, waren volgens webshop op voorraad en zouden binnen 5 dagen geleverd worden. Na deze wachtperiode zonder enige informatie maar gaan bellen gisteren, mevrouw kon niets doen voor me. Vandaag weer gebeld, het kon nog wel een week duren. Ik gaf aan dat ik morgen een huurder voor de deur had staan zonder gordijnen in een woning en dat dit geen optie was. Ik vroeg om annulering en restitutie van mijn geld; dit was niet meer mogelijk, kon alleen nog weigeren aan de deur en zou10 dagen later in geld terugkrijgen.

Met andere woorden: KLINGEL houdt zich niet aan haar eigen afspraken en trekt nog zo lang mogelijk rente van je geld ook!!!! En ik mag vrij nemen en op stel en sprong nog even rolgordijnen gaan halen. SCHANDALIG

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn rolgordijnen uiterlijk morgen in huis heb, of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klingel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klingel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalief